Nice to meet you

Gehuwd en trotse moeder van Thomás. Met ze’n drieën wonen we in Almere.
Ik word omschreven als een beetje gek, altijd overenthousiast, harde werker, flexibel.
Ik ben het ondernemerschap ingestapt met een bulk aan ervaring, van crewplanner (op de hoge snelheidstrein naar Londen – Eurostar) tot office manager (Amsterdam UMC), dit binnen nationale en internationale werkomgevingen.

Check hieronder mijn portfolio.

Software kennis

∙ Microsoft
Outlook
Word
Exel
PowerPoint
SharePoint

∙ Adobe
Acrobat Pro
Photoshop
Lightroom
InDesign

∙ SAP
∙ Appmaker
∙ WordPress
∙ CareCTRL
∙ Hootsuite
∙ Moneybird

∙ Reevio
∙ HTML code
∙ Lightspeed
∙ Canva
. Trello
. Mailerlite

∙ Adpages
∙ MailBlue
∙ ActiveCampaign
∙ enz

2011 - 2019

AmsterdamUMC

Gestart in 2011 als medische staf secretaresse bij de afdeling Orthopedie, doorgegroeid tot management assistent en daarna tot leidinggevende stafsecretariaat met een ruim takenpakket van het beantwoorden van de telefoon tot het afronden van projecten en organiseren van symposia waaronder emeritaat en oratie.
* ondersteuning van het afdelingshoofd en de verschillende stafleden, oa agenda beheer
* notuleren bij diverse vergaderingen en de actiepunten verder oppakken
* organiseren heidagen (A-Z), borrels, ect
* organiseren van vaardigheden cursus (A-Z)
* ondersteunen alliantie, interne en externe visitaties
* eerste aanspreekpunt secretariaat
* secretariaat in goede banen leiden oa vakantiedagen, jaargesprekken bijwonen/afnemen
* innovatief meedenken en indien nodig uitwerken, oa creëren app voor cursus, bij houden van website
* bijhouden van intranet en internet pagina AMC/Orthopedie
* overige secretariële ondersteuning

2010 - 2011

Software of Excellence Henry Schein

Sale admin medewerker
* administratieve ondersteuning voor de accountmanager

2009 - 2010

Van Gansewinkel Nederland B.V

Verkoop binnendienst
* afhandelen van inkomende contacten en communicatie

2003 - 2009

Koninklijke Maatschappij Sint-Hubertus, België

Management assistent
* administratieve taken
* organisatie van tentoonstellingen, verantwoordelijk voor de inschrijvingen en het opmaken van de catalogus (± 4000 inschrijvingen)
* verantwoordelijk voor het uitschrijven van titels en de bijkomendecommunicatie
* aanspreekpunt voor de internationale partners

2000 - 2003

Momentum Services Ltd, België

Gestart als stewardess op de HST trein Brussel-Londen, in 2002 een doorgroei gemaakt naar de plannersfunctie voor het treinpersoneel ± 200 medewerkers

1999-2000 Kelner, Restair, luchthaven Zaventem
1998-1999 Stage plek, Burberry  retoucheren patroon bewerking

Veerle

De handen die je leven fijner, rustiger en gemakkelijker gaan maken.
Wij helpen je bij het bijhouden van je mail, afspraken, social media of het organiseren van je evenement.

En nog veel meer, zie in ons een Siri, Alexa of Bixby,

Contact

Werkplek
80% van de tijd op eigen kantoor

0625145506
info@veerle-mk.nl

Connecting is caring ❤

KVK

75896184

BTW

NL651795813B01

© 2020 All rights reserved​

Made with ❤ with Elementor​